SE VORES CASES

TIKTOK PAKKEN

Som fagforening kan det være svært at komme i kontakt med de unge, men efter Krifa’s start på TikTok har de ikke bare fået et talerør, de har også set en stigning i medlemsindtaget på 52% i den unge målgruppe.

TIKTOK PAKKEN

I forbindelse med lanceringen af Ecooking’s “Young serie”, fik de et øget behov for at kunne komme i kontakt med den unge målgruppe. Ecooking er i dag blandt de største danske skincare brands på TikTok.

TIKTOK PAKKEN

Danmarks største pladeselskab så tidligt mulighederne i TikTok, men manglede kompetencerne til at udnytte den kæmpe indflydelse TikTok har på musikindustrien.

TIKTOK PAKKEN

Med et kvalitets produkt i højeste klasse og en masse konkurrenter med billige kopi variationer er det vigtigt for PanzerGlass at fortælle hvordan de skiller sig ud.

ADS CONTENT

I et samarbejde med Universal Music og et af Danmarks mest populære TV programmer nogensinde X-Factor (TV2) skulle vi skabe størst mulig eksponering med kun en enkelt video.

ADS CONTENT

En af DKs største forhandlere sjældne sneakers og et startup som fra sin begyndelse har været hurtigst på de nyeste trends. Vi skulle hjælpe Sold Out med at komme godt på TikTok.

TIKTOK PAKKEN

Der hvor det hele startede… I perioden 2017-2020 voksede vi Flying Superkids YouTube kanal fra 8000 til +40.000 subscribers og senere blev det tid til at vi skulle gøre det samme på TikTok.

ADS CONTENT

Med et ønske om at nytænke måden, som iRobot hidtil har lavet markedsføring, fik vi til opgave at lave indhold med deres støvsugere, som resonerer med den unge målgruppe på TikTok.

TIKTOK PAKKEN

Vores eget brand Værs’god som er Danmarks største giveaway-side på Instagram, skulle også lanceres på TikTok. I dag er Værsgod blandt de absolut største dansksprogede virksomhedsprofiler på TikTok.

A GEN Z company