ECOOKING

I forbindelse med lanceringen af Ecooking’s “Young serie”, fik de et Ăžget behov for at kunne komme i kontakt med den unge mĂ„lgruppe. Ecooking er i dag blandt de stĂžrste danske skincare brands pĂ„ TikTok.

“

A GEN Z har gennem vores samarbejde udfordret mÄden vi hidtil har kommunikeret med vores kunder pÄ og med deres vÊrter og indhold givet os et vÊrdifuldt talerÞr direkte til den unge mÄlgruppe. Noget vi kan mÊrke bÄde pÄ vores branding og forretning. Vores TikTok rejse fortsÊtter med A GEN Z.

 

– Sejer Aagaard

Head of Partnerships, Ecooking

RESULTATER

Med original konceptudvikling og organisk indhold skaber vi resultater og giver vores kunder deres egen unikke tilstedevÊrelse pÄ platformen.

+6100000
Visninger
+393500
Likes
+21500
FĂžlgere

SE VORES CASES

TIKTOK PAKKEN

Som fagforening kan det vĂŠre svĂŠrt at komme i kontakt med de unge, men efter Krifa’s start pĂ„ TikTok har de ikke bare fĂ„et et talerĂžr, de har ogsĂ„ set en stigning i medlemsindtaget pĂ„ 52% i den unge mĂ„lgruppe.

TIKTOK PAKKEN

I forbindelse med lanceringen af Ecooking’s “Young serie”, fik de et Ăžget behov for at kunne komme i kontakt med den unge mĂ„lgruppe. Ecooking er i dag blandt de stĂžrste danske skincare brands pĂ„ TikTok.

TIKTOK PAKKEN

Danmarks stÞrste pladeselskab sÄ tidligt mulighederne i TikTok, men manglede kompetencerne til at udnytte den kÊmpe indflydelse TikTok har pÄ musikindustrien.

A GEN Z company