iROBOT
Med et ønske om at nytænke måden, som iRobot hidtil har lavet markedsføring, fik vi til opgave at lave indhold med deres støvsugere, som resonerer med den unge målgruppe på TikTok.

Udfordring
iRobot Danmark kontaktede os med målsætning om at udbrede kendskabet til deres brand i det danske marked og gerne i en yngre målgruppe, som resonerer med TikTok.
Løsning
Med en række videoer der i produktionen og i sit udtryk passer på platformens præmisser, valgte vi at fokusere på den pain som iRobot’s støvsugere løser for dets kunder. Frigivelse af tid, når man ikke skal støvsuge. På humoristisk vis inkorporerede vi forskellige realistiske og urealistiske aktiviteter, som man nu har tid til efter at have anskaffet sig en iRobot og på den måde resonere med den yngre målgruppe, hvor specifikationer hurtigt keder og falder igennem på en platform som TikTok.
SE VORES CASES

Som fagforening kan det være svært at komme i kontakt med de unge, men efter Krifa’s start på TikTok har de ikke bare fået et talerør, de har også set en stigning i medlemsindtaget på 52% i den unge målgruppe.

I forbindelse med lanceringen af Ecooking’s “Young serie”, fik de et øget behov for at kunne komme i kontakt med den unge målgruppe. Ecooking er i dag blandt de største danske skincare brands på TikTok.

Danmarks største pladeselskab så tidligt mulighederne i TikTok, men manglede kompetencerne til at udnytte den kæmpe indflydelse TikTok har på musikindustrien.