iROBOT

Med et Þnske om at nytÊnke mÄden, som iRobot hidtil har lavet markedsfÞring, fik vi til opgave at lave indhold med deres stÞvsugere, som resonerer med den unge mÄlgruppe pÄ TikTok.

Udfordring

iRobot Danmark kontaktede os med mÄlsÊtning om at udbrede kendskabet til deres brand i det danske marked og gerne i en yngre mÄlgruppe, som resonerer med TikTok.

LĂžsning

Med en rĂŠkke videoer der i produktionen og i sit udtryk passer pĂ„ platformens prĂŠmisser, valgte vi at fokusere pĂ„ den pain som iRobot’s stĂžvsugere lĂžser for dets kunder. Frigivelse af tid, nĂ„r man ikke skal stĂžvsuge. PĂ„ humoristisk vis inkorporerede vi forskellige realistiske og urealistiske aktiviteter, som man nu har tid til efter at have anskaffet sig en iRobot og pĂ„ den mĂ„de resonere med den yngre mĂ„lgruppe, hvor specifikationer hurtigt keder og falder igennem pĂ„ en platform som TikTok.

SE VORES CASES

TIKTOK PAKKEN

Som fagforening kan det vĂŠre svĂŠrt at komme i kontakt med de unge, men efter Krifa’s start pĂ„ TikTok har de ikke bare fĂ„et et talerĂžr, de har ogsĂ„ set en stigning i medlemsindtaget pĂ„ 52% i den unge mĂ„lgruppe.

TIKTOK PAKKEN

I forbindelse med lanceringen af Ecooking’s “Young serie”, fik de et Ăžget behov for at kunne komme i kontakt med den unge mĂ„lgruppe. Ecooking er i dag blandt de stĂžrste danske skincare brands pĂ„ TikTok.

TIKTOK PAKKEN

Danmarks stÞrste pladeselskab sÄ tidligt mulighederne i TikTok, men manglede kompetencerne til at udnytte den kÊmpe indflydelse TikTok har pÄ musikindustrien.

A GEN Z company