KRIFA

Som fagforening kan det vĂŠre svĂŠrt at komme i kontakt med de unge, men efter Krifa’s start pĂ„ TikTok har de ikke bare fĂ„et et talerĂžr, de har ogsĂ„ set en stigning i medlemsindtaget pĂ„ 52% i den unge mĂ„lgruppe.

RESULTATER

Med original konceptudvikling og organisk indhold skaber vi resultater og giver vores kunder deres egen unikke tilstedevÊrelse pÄ platformen.

+9000000
Visninger
+477000
Likes
+46400
FĂžlgere

SE VORES CASES

TIKTOK PAKKEN

Som fagforening kan det vĂŠre svĂŠrt at komme i kontakt med de unge, men efter Krifa’s start pĂ„ TikTok har de ikke bare fĂ„et et talerĂžr, de har ogsĂ„ set en stigning i medlemsindtaget pĂ„ 52% i den unge mĂ„lgruppe.

TIKTOK PAKKEN

I forbindelse med lanceringen af Ecooking’s “Young serie”, fik de et Ăžget behov for at kunne komme i kontakt med den unge mĂ„lgruppe. Ecooking er i dag blandt de stĂžrste danske skincare brands pĂ„ TikTok.

TIKTOK PAKKEN

Danmarks stÞrste pladeselskab sÄ tidligt mulighederne i TikTok, men manglede kompetencerne til at udnytte den kÊmpe indflydelse TikTok har pÄ musikindustrien.

A GEN Z company