TV2 | X-FACTOR

I et samarbejde med Universal Music og et af Danmarks mest populære TV programmer nogensinde X-Factor (TV2) skulle vi skabe størst mulig eksponering med kun en enkelt video.

RESULTATER

Med kun en video, havde vi kun et skud til at lave en video som skulle sørge for den ønskede eksponering. Det lykkedes heldigvis meget godt!

1
Videoer
+364000
Visninger
+4294
Likes

SE VORES CASES

TIKTOK PAKKEN

Som fagforening kan det være svært at komme i kontakt med de unge, men efter Krifa’s start på TikTok har de ikke bare fået et talerør, de har også set en stigning i medlemsindtaget på 52% i den unge målgruppe.

TIKTOK PAKKEN

I forbindelse med lanceringen af Ecooking’s “Young serie”, fik de et øget behov for at kunne komme i kontakt med den unge målgruppe. Ecooking er i dag blandt de største danske skincare brands på TikTok.

TIKTOK PAKKEN

Danmarks største pladeselskab så tidligt mulighederne i TikTok, men manglede kompetencerne til at udnytte den kæmpe indflydelse TikTok har på musikindustrien.

A GEN Z company