UNIVERSAL MUSIC
Danmarks største pladeselskab så tidligt mulighederne i TikTok, men manglede kompetencerne til at udnytte den kæmpe indflydelse TikTok har på musikindustrien.
“
Samarbejdet med A GEN Z er blevet en fast del af vores marketingsetup på Universal og A GEN Z har en stor aktie i, at vi er blevet førende på tidens vigtigste sociale platform.
– Andreas Ledet
Head of Marketing, Universal Music DK
RESULTATER
Med original konceptudvikling og organisk indhold skaber vi resultater og giver vores kunder deres egen unikke tilstedeværelse på platformen.
+22230000
visninger
+1400000
likes
+58200
følgere
SE VORES CASES
TIKTOK PAKKEN

Som fagforening kan det være svært at komme i kontakt med de unge, men efter Krifa’s start på TikTok har de ikke bare fået et talerør, de har også set en stigning i medlemsindtaget på 52% i den unge målgruppe.
TIKTOK PAKKEN

I forbindelse med lanceringen af Ecooking’s “Young serie”, fik de et øget behov for at kunne komme i kontakt med den unge målgruppe. Ecooking er i dag blandt de største danske skincare brands på TikTok.
TIKTOK PAKKEN

Danmarks største pladeselskab så tidligt mulighederne i TikTok, men manglede kompetencerne til at udnytte den kæmpe indflydelse TikTok har på musikindustrien.