Fagforening er en kæmpe succes på TikTok
Fagforeningen Krifa har skabt en uventet stor succes, efter de har indtaget det sociale medie TikTok. På få måneder har de skabt en profil, hvor næsten 40.000 danskere følger med, videoerne har fået over 330.000 likes, og så er de blevet afspillet over fire millioner gange.

TikTok er musik- branchens nye magtfaktor
Berlingskes musikredaktør går på opdagelse i TikTok-junglen for at finde svar på, hvorfor man i musikbranchen kalder TikTok det vigtigste sociale medie siden MySpace.

3,7 millioner visninger: Fagforenings TikTok går viralt
Det er kun lidt over en måned siden, at Krifa, der har hovedsæde i Aarhus, lagde deres første video på TikTok – og der har været fart på med både visninger, følgere og likes lige siden. I dag følger mere end 30.000 danskere profilen, videoerne har fået knap en kvart million likes, og så er de blevet afspillet 3,7 millioner gange.
