FOREDRAG

KAN MAN GÅ VIRALT PÅ KOMMANDO?

Er det bare held? Eller er der en videnskab bag? Måske en decideret opskrift til viralitet? Efter at have arbejdet professionelt med sociale medier i over 5 år og lavet indhold der til sammen har +150.000.000 organiske visninger, deler co-founder af A GEN Z company, Fredrik Plejdrup hvad der helt præcis skal til for at knække algoritmerne og gå “Viralt på Kommando”…

TRANSPORT
FOREDRAG (ca. 45 min.)
Q&A SESSION (ca. 15 min.)
TIKTOK TJEKLISTEN
FOREDRAGET PÅ VIDEO

DET KAN DU FORVENTE

En lille time som både har underholdt alt fra virksomhedsejere til diverse netværksarrangementer, elever på gymnasier landet over, ledelsen i Salling Group, redaktører hos Gyldendal og landets største SoMe eksperter til Social Ads Conference. Fokus er nemlig på TikTok som på rekordtid er blevet relevant på tværs af aldersgrupper. Nogen synes det sjovt at høre hvordan platformen de underholdes af hver dag fungerer, andre synes det spændende at høre hvordan den kan udnyttes i forretningsøje. Uanset hvad tager Fredrik Plejdrup jer i hånden og fortæller i øjenhøjde og på et niveau hvor alle kan være med.

“Fredriks foredrag fik en speaker score på 9.3/10 af deltagerne på årets konference, som i øvrigt er den højeste score for en oplægsholder under Social Ads Conference nogensinde”.

– Sofie Sephine, Konferencearrangør, Social Ads Conference.

 

PRIS: 9500 DKK ex. moms

DET KAN DU FORVENTE

En lille time som både har underholdt alt fra virksomhedsejere til diverse netværksarrangementer, elever på gymnasier landet over, ledelsen i Salling Group, redaktører hos Gyldendal og landets største SoMe eksperter til Social Ads Conference. Fokus er nemlig på TikTok som på rekordtid er blevet relevant på tværs af aldersgrupper. Nogen synes det sjovt at høre hvordan platformen de underholdes af hver dag fungerer, andre synes det spændende at høre hvordan den kan udnyttes i forretningsøje. Uanset hvad tager Fredrik Plejdrup jer i hånden og fortæller i øjenhøjde og på et niveau hvor alle kan være med.

“Fredriks foredrag fik en speaker score på 9.3/10 af deltagerne på årets konference, som i øvrigt er den højeste score for en oplægsholder under Social Ads Conference nogensinde”.

– Sofie Sephine, Konferencearrangør, Social Ads Conference.

 

PRIS: 9500 DKK ex. moms

A GEN Z company